ארון הזזה אפור עם סטריפ עץ

מדיניות אספקה
אספקה משוערת
07 מאי - 19 מאי
35 אנשים אחרים צופים במוצר זה עכשיו!
קטגוריה:
תיאור

דמיינו פתרון אחסון שתופס את מהות העיצוב המודרני תוך הפגנת החום של אלמנטים טבעיים. ארון החלקה בפסים של אפור ועץ הוא בדיוק זה – גילום של סגנון ותפקודיות, מעוצב לעין המבקרת.

מידות ומרחב: הארון גבוה ורחב, ומציע פתרון אחסון ניכר שלא מתפשר על צורה או תפקוד. הוא עוצב כדי להתאים בנוחות לחדרי שינה מודרניים, ומספק מרחב רב למגוון בגדים ואביזרים.

חומרים ועמידות: הארון עשוי מחומרים עמידים הכוללים גימור אפור מט מעוצב היטב ופסי עץ מחוספסים, המעניקים חוויה טקטילית הן ויזואלית והן עמידה. החומרים נבחרו בקפידה על מנת לעמוד בשחיקה היומיומית.

עיצוב וסגנון: הקווים הנקיים והעיצוב המינימליסטי מקבלים נגיעה אורגנית של פס העץ, ה�הופך את הארון לפריט בולט. הגימור האפור המט מספק רקע מעודן, המאפשר התאמה לסגנונות וצבעים שונים.

תפקודיות ונוחות: הארון כולל מנגנון דלת הזזה חלק, המאפשר גישה קלה לתכולה תוך חיסכון במרחב היקר בחדר השינה. העיצוב הפנימי המחושב כולל אפשרויות אחסון הניתנות להתאמה אישית על מנת לארגן בצורה מיטבית.

התקנה והתאמה אישית: הארון תוכנן עם דגש על קלות ההרכבה, בהנחיות ברורות. ניתן גם לבחור בהרכבה מקצועית להתקנה מושלמת. אפשרויות התאמה אישית זמינות על מנת לעצב את מרכיבי האחסון לפי הצרכים שלכם.

סיכום וערך: ארון החלקה בפסים משלב סגנון מתוחכם ופתרון מאורגן לבגדים, ומהווה השקעה בהרמוניה האסתטית והתפקודית של הבית. זהו פריט המשקף אורח חיים בו עיצוב ותפקודיות מתקיימים באיזון יפהפה.

עם המראה הבולט והתפקודיות הגבוהה, הארון בטוח יהפוך לנקודת המוקד של חדר השינה, וישרה תחושה של רוגע וסדר במקדש האישי שלכם.

  • Menu
Close