מטבח יוקרה פרובנס

מדיניות אספקה
אספקה משוערת
15 אפריל - 27 אפריל
30 אנשים אחרים צופים במוצר זה עכשיו!
קטגוריות: ,
תיאור

ברוכים הבאים למטבח הפרובנס המפואר – מרחב בו נפגשים ההדר הכפרי הצרפתי ואומנות הבישול המודרנית בהרמוניה מרשימה של עיצוב מעולה ופונקציונליות יוצאת דופן.

מידות וחומרים:

המטבח עוצב בקנה מידה רחב ידיים המתאים לביתכם המרווח, וכולל ארונות מרשימים ואי מרכזי גדול. ארונות המטבח בגוון לבן-שבור קלאסי, מעוטרים בפרטי זהב, מעניקים מראה קלאסי ואלגנטי. משטחי השיש יוקרתיים מוסיפים נופך של פאר ועמידות.

עיצוב וסגנון:

העיצוב משלב השפעות פרובנסיות, עם עיטורים מרשימים וארונות בסגנון איכרי-צרפתי. אלמנטים מעוטרים אלו משולבים בצורה מושלמת עם מכשירים מודרניים, המשלבים קסם היסטורי ושימושיות בת זמננו.

פונקציונליות:

המטבח תוכנן עם השף בראש – מאובזר במכשירים חדישים ומספק מרחב עבודה ואחסון נרחב. האי המרכזי משמש כנקודת מפגש ועבודה נוספת, והתאורה המוקפדת יוצרת אווירה חמימה ופונקציונלית בכל שעה.

התקנה והתאמה אישית:

התקנת המטבח הפרובנסי דורשת מגע יד מומחה, על מנת להבטיח התאמה מושלמת של הפרטים והגימורים היוקרתיים. המטבח מאפשר התאמה אישית לטעמם וצרכיהם של בעלי הבית.

סיכום:

המטבח הפרובנסי המפואר הוא מופת לגרנדיוזיות של עיצוב מסורתי ולמהות הבישול המודרני. זהו מרחב בו כל ארוחה מוכנת בפאר ובסגנון, תוך חגיגה של סגנון הכפר הצרפתי בכל פרט. המטבח הזה הוא יותר ממקום בישול – הוא לב הבית, בו כל רגע הוא קסום וכל מנה היא יצירת אומנות. חיו את מורשת פרובנס ותנו למסע הקולינרי שלכם להתחיל במטבח מלכותי ומזמין.

  • Menu
Close