מטבח פרובנס עתיק

מדיניות אספקה
אספקה משוערת
07 מאי - 19 מאי
22 אנשים אחרים צופים במוצר זה עכשיו!
תיאור

מברכים אתכם במטבח הכפרי-אלגנטי בסגנון פרובאנס – אואזיס קולינרי המשלב בין הקסם הפשוט של בית כפרי צרפתי לבין החן של רהיטים עתיקים מאולפים. מטבח זה הוא מחווה לאלה המעריצים את קסמם של העבר, אך דורשים את התועלות של החיים המודרניים.

היכנסו למטבח הכפרי-אלגנטי בסגנון פרובאנס, מרחב טבול במסורת וחמימות. כאן, כל פינה לוחשת סיפורים מהעבר בעודה מקדמת בברכה את נוחויות העולם המודרני, ומציעה במה נצחית להכנת ארוחות ויצירת זיכרונות.

מידות וחומרים:

בפריסה מרווחת, המטבח הזה מציג ארונות עמידים בגווני קרם עתיקים, המדגישים את היופי הטבעי והאופי של העץ. המשטחים עמידים אך משדרים פטינה עתיקת יומין, המזכירה אחוזה צרפתית יקרה ללב.

עיצוב וסגנון:

אלמנטי העיצוב הם תנועת ראש מחשבתית לאסתטיקה כפרית של חיי פרובאנס – מארונות הזכוכית האלגנטיים המציגים את הסיני המהודר שלכם ועד הקורניזים המסוגננים המכתירים את החלל. כל פרט הוא חגיגה של אומנות וסגנון היסטורי, המופיעים לחיים במטבח שהוא גם פונקציונלי וגם יפה.

תפקודיות:

המעשיות ארוגה לתוך מרקם המטבח הזה, עם אחסון מרווח בצורת מגירות עמוקות ומדפים נגישים. מכשירים מודרניים משולבים בדיסקרטיות, תוך שמירה על המראה הקלאסי של המטבח תוך הענקת כל התפקודיות של צרכי הבישול של בית מודרני.

התקנה והתאמה אישית:

התקנה מקצועית מבטיחה שהקסם הכפרי של המטבח מבוצע באופן מושלם עם תשומת לב לפרטים. אפשרויות התאמה אישית מאפשרות הכללה של העדפות אישיות, כגון חומרי משטח עבודה ספציפיים או פתרונות אחסון ייחודיים המותאמים לאורח החיים שלכם.

הצהרה מסכמת:

המטבח הכפרי-אלגנטי בסגנון פרובאנס הוא המקום בו ההיסטוריה, הקסם והתפקודיות המודרנית נפגשים. זוהי נקודת מפגש שלא רק "מאכלסת" את הבישול שלכם אלא מעשירה את חיי היומיום שלכם בסיפורה הנצחי. מטבח זה הוא יותר מאשר מקום סעודה; זוהי מקלט של יופי נוסטלגי שיישאר לב הבית שלכם לדורות.

תתמכרו לקסם של העבר עם המטבח הכפרי-אלגנטי בסגנון פרובאנס – שם כל ארוחה היא משתה לחושים וכל רגע טבול בחיבוק המרגיע של המסורת.

  • Menu
Close