מטבח פרובנס בצבע אפוקסי לבן

מדיניות אספקה
אספקה משוערת
07 מאי - 19 מאי
47 אנשים אחרים צופים במוצר זה עכשיו!
תיאור

ברוכים הבאים למטבח הקסום בסגנון הכפרי הצרפתי, מרחב שבו נפגשות הרוגע של האסתטיקה הכפרית הצרפתית עם עקרונות העיצוב המודרניים, ויוצרים יחד מטבח שהוא קלאסי ותפקודי כאחד.

גלו מקום מפלט שקט בלב הבית שלכם עם המטבח בסגנון הכפרי הצרפתי. המרחב הזה משלב בין האלגנטיות הקלאסית של העיצוב הצרפתי לבין התפקודיות הנקייה של המגורים המודרניים, ומספק אווירה חמה ומזמינה שהיא מושלמת ליצירת תענוגות קולינריים וזיכרונות.

מידות וחומרים:

המטבח הזה מעוצב בקפידה כדי להתאים הן לאירועים קולינריים גדולים והן לאינטימיים יותר, וכולל ארונות מרווחים העשויים מחומרי גלם באיכות גבוהה. הארונות צבועים בלבן רך ושליו שמשקף אור ויוצר תחושת פתיחות, בעוד שהבנייה המוצקה מבטיחה חיי מדף ארוכים.

עיצוב וסגנון:

העיצוב של המטבח בסגנון הכפרי הצרפתי מחווה כבוד לסגנון הפרובינציאלי המסורתי, עם דגש על פשטות מעודנת ואלגנטיות שאינה מתיימרת. הארונות מעוטרים בפרטי עיצוב עדינים, והיעדר חזיתות זכוכית מעניק מראה חלק ורציף. משטח העבודה הטבעי מוסיף נגיעה של קסם כפרי, ויוצר ניגוד יפהפה עם הפלטה הלבנה.

תפקודיות:

כל אלמנט במטבח הזה מעוצב עם תפקודיות בראש מעייניו. מכשירים חדישים משולבים בצורה חלקה ומבטיחים יעילות וקלות שימוש. אזור האוכל המרכזי מעודד התכנסות ואינטראקציה חברתית, והופך אותו לנקודה מושלמת לארוחות קלילות ולשיחות עמוקות.

התקנה והתאמה אישית:

ההתקנה מטופלת על ידי אנשי מקצוע הדואגים שהקסם הקלאסי של המטבח ישתקף בכל פרט ופרט. עם אפשרויות להתאמה אישית, בעלי הבתים יכולים לעצב את המרחב לפי צרכיהם, בין אם מדובר בהתאמת אפשרויות האחסון או בבחירת חומרי משטח עבודה ספציפיים.

סיכום:

המטבח בסגנון הכפרי הצרפתי הוא עדות למשיכה הנצחית לחיים בכפר הצרפתי, בהתאמה לאורח החיים העכשווי. זהו מקום שבו כל ארוחה מתכוננת בתשומת לב, כשמאחוריה ניצב רקע של יופי נצחי.

אמצו את האלגנטיות השקטה של החיים הפרובינציאליים עם מטבח זה, ותנו לו להיות אבן הפינה של החום והאירוחיות בביתכם.

  • Menu
Close